Veelgestelde vragen en antwoorden

Van inloggen tot betaling, bekijk onze Q&A om u te helpen met eventuele vragen die u heeft bij het
gebruik van onze eShop. Als u niet vindt wat u zoekt of verdere hulp nodig heeft, bel of stuur een
email naar onze Customer Service die u graag zal helpen.

Inloggen

Ik ben een nieuwe klant. Hoe kan ik toegang verkrijgen tot de eShop?

Alle nieuwe klanten dienen zich eerst te registreren via de button registreren. U zult hier enkele gegevens van de praktijk invullen. Ook zult u een gebruikersnaam (dit is uw zakelijke emailadres) en wachtwoord aanmaken. Zodra u een bevestiging heeft ontvangen per email dat uw account actief is, kunt u contact opnemen met Customer Service. Zij zullen de laatste stap nemen om toegang tot de eShop te verlenen. 

 

Hoe maak ik een connect account aan om toegang te verkrijgen tot de eShop?

Om toegang te krijgen tot onze eShop doorloopt u eerst een registratieproces. U maakt een gebruikersnaam en wachtwoord aan. Via deze link kunt u het registratieproces starten. Zodra u een bevestiging heeft ontvangen per email dat uw account actief is, kunt u contact opnemen met Customer Service zij zullen dan de laatste stap nemen om toegang tot de eShop te verlenen. 

Ik ben mijn inloggegevens vergeten

Uw gebruikersnaam is uw geregistreerde zakelijke emailadres. Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u op elk gewenst moment op wachtwoord vergeten klikken in het aanmeldingsvenster om een nieuw wachtwoord te maken.

Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?

Dit kan te wijten zijn aan uw registratie of een systeemfout. Als uw registratie nog niet via email is gevalideerd en bevestigd, wacht dan tot uw toegang is bevestigd. Als u al toegang heeft, kan dit te wijten zijn aan een systeemfout. Waarschuw onze Customer Service als u niet kunt inloggen met uw bestaande toegang. Gebruik de webbrowsers Edge of Chrome voor een optimale werking.

No items to show.

Loading…

Mijn account

Kan ik mijn inloggegevens op elk moment bijwerken?

Ja. Log in en klik op Profiel beheren in het inlogvenster. U kunt uw contactgegevens en bedrijfsgegevens bijwerken. Om uw bijgewerkte gegevens te kunnen inzien, gelieve uitloggen en opnieuw inloggen. 

Kan een collega toegang krijgen tot mijn account van de eShop?

Onze eShop is alleen beschikbaar voor geregistreerde dierenartsen met een zakelijk account. Elke collega die toegang nodig heeft, moet zich registreren. U zult hier enkele gegevens van de praktijk invullen. Ook zult u een gebruikersnaam (dit is uw zakelijke emailadres) en wachtwoord aanmaken. Zodra u een bevestiging heeft ontvangen per email dat uw account actief is, kunt u contact opnemen met Customer Service. Zij zullen de laatste stap nemen om toegang tot de eShop te verlenen.

Een adres is verkeerd. Kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

Elke adreswijziging moet worden geverifieerd volgens onze standaard procedure. Neem contact op met Customer Service om adreswijzigingen door te geven. Dit wordt automatisch binnen 24 uur bijgewerkt naar de eShop.

Ik heb een bestelling gemaakt en vervolgens mijn account gewijzigd en alle producten in mijn winkelwagen zijn verwijderd. Waarom gebeurt dit?

Aangezien sommige producten door licentie kunnen worden beperkt tot specifieke accounts, moeten we, wanneer u uw account wijzigt nadat u producten aan uw winkelwagen heeft toegevoegd, uw winkelwagen wissen voor het beleid inzake licentieveiligheid en – voorschriften. Wanneer u bij meerdere winkelwagens een verkeerd account selecteert, corrigeer deze voordat u producten toevoegt. Als u een afleveradres wijzigt, blijven de artikelen in uw winkelwagen onaangetast.

No items to show.

Loading…

Product zoeken & selectie

Welke producten zijn verkrijgbaar in de eShop?

Al onze producten zijn verkrijgbaar in onze eShop, weergegeven met voorraadbeschikbaarheid, MSD-catalogusprijs, kortingsprijs (indien van toepassing) en eventuele aanvullende op volume gebaseerde prijzen (indien van toepassing). 

Kan ik de MSD Animal Health-producten kopen waarvoor ik een extra productlicentie heb?

Een nieuwe productlicentie moet op uw account worden opgeslagen om een gelicentieerd / beperkt product(en) in onze eShop te kopen. Als u de relevante licentie hebt die vereist is voor aankoop, neem dan contact op met onze Customer Service om de licentiegegevens voor het instellen in uw account op te geven. Eenmaal voltooid, kunt u het product in de eShop aankopen.

Ik kan een product in de eShop zien, maar kan het niet aan mijn winkelwagen toevoegen. Hoe los ik dit op?

Controleer of het product is gemarkeerd als niet op voorraad, omdat een product dat niet op voorraad is niet kan worden toegevoegd. Als dit niet het geval is en toevoegen is niet mogelijk, neem dan contact op met onze Customer Service voor hulp.

Ik blijf meer van een product aan mijn winkelwagen toevoegen, maar het blijft de hoeveelheid die ik selecteer verminderen. Hoe kan ik dit veranderen?

Sommige producten zijn beperkt tot een maximale hoeveelheid. Er wordt een bericht weergegeven om u te informeren dat het product een maximale hoeveelheidslimiet heeft, maar als dit niet zichtbaar is bij het door u geselecteerde product, dan is er mogelijk een fout opgetreden. Neem contact op met onze Customer Service voor hulp. 

Ik wil maar 1 eenheid van een product kopen, maar ik kan alleen maar een andere hoeveelheid selecteren. Hoe ontvang ik slechts 1 eenheid?

Sommige producten zijn beperkt tot een minimale hoeveelheid of worden alleen in veelvouden verkocht. Er wordt een bericht weergegeven om u te informeren over een minimale hoeveelheid of veelvoud die aan uw winkelwagent moet worden toegevoegd, maar als dit niet zichtbaar is, kan er een fout optreden. Neem contact op met onze Customer Service voor hulp.

Wanneer ik een product toevoeg, krijg ik een foutmelding. Wat moet ik doen?

Probeer de pagina te vernieuwen met uw browser of klik weg van de pagina en ga terug. Als het probleem zich voor blijft doen, kunt u uw bestelling plaatsen zonder het product met foutmelding en de Customer Service bellen voor hulp bij het plaatsen van een bestelling voor dit aanvullende product.

Ik heb een bestelling aangemaakt, maar toen verdwenen al mijn producten. Wat is er gebeurt?

U wordt automatisch uitgelogd wanneer er langer dan 20 minuten geen activiteit plaatsvind in uw account. Dit gebeurt om uw zakelijke account te beschermen tegen frauduleus gebruik. Bij een automatische afmelding wordt uw winkelwagen tijdelijk bewaard. Dit houdt in dat deze bij het opnieuw inloggen terug opgevraagd kan worden. Dit automatische opslaan van de winkelwagen blijft bewaard tot eind van de week. Na ieder weekend worden al deze automatische bewaarde winkelwagens verwijderd. Als u iets anders moet doen wanneer u zich midden in een bestelling bevindt, kan u ook steeds de optie Opslaan voor later gebruiken in het besteloverzicht. Dit bewaart uw winkelwagen, zodat u terug kunt komen en uw bestelling kunt voltooien, of deze lijst opnieuw gebruiken voor latere bestellingen

 

No items to show.

Loading…

Prijzen, belastingen & verzendkosten

Ik heb een prijsovereenkomst met MSD Animal Health. Welke prijs zie ik in de eShop?

Als u een prijsovereenkomst heeftt met MSD Animal Health, is de prijs die in de eShop voor elk product wordt weergegeven, de prijs die u betaalt. De uiteindelijke prijs die u voor uw bestelling betaalt, wordt berekend in het besteloverzicht voor het afrekenen. Bezoek altijd de gedetailleerde pagina voor elk product om meer prijsopties te zien, zoals volumeprijzen om meer toe te voegen en meer besparingen te ontvangen.

De prijs die ik betaal ziet er verkeerd uit. Wat moet ik doen?

Als u van mening bent dat een prijs verkeerd is, neem dan onmiddellijk contact op met onze Customer Service voor hulp.

Zijn alle lokale belastingen inbegrepen?

Lokale belastingen worden berekend op het besteloverzicht voor het afrekenen.

Zijn verzendkosten inbegrepen?

Verzendkosten zijn alleen van toepassing indien men niet voldoet aan het minimum bestelbedrag. De verzendkosten worden weergegeven in het besteloverzicht voor het afrekenen.

Zijn er verschillende verzendopties beschikbaar?

Verzendopties worden weergegeven in het besteloverzicht voor het afrekenen.

Kan ik een leverdatum voor mijn bestelling selecteren?

Er is momenteel geen optie voor de leveringsdag.

No items to show.

Loading…

Bestelling volgen & bezorgen

Waar kan ik mijn bestellingen vinden?

Alle bestellingen geplaatst bij MSD Animal Health zijn te vinden in het menu onder Mijn account. Bestellingen die u in de eShop plaatst, zijn onmiddelijk beschikbaar. Bestellingen die via een verkoper of Customer Service worden geplaatst, worden eenmaal per dag bijgewerkt naar uw bestellingen. De weergegeven bestellingen zijn beperkt tot 100 of maximaal 1 kalenderjaar

Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling ontvang?

De status van uw bestelling is te zien op elke bestelling, van in uitvoering tot verzonden. Om uw bestelling te volgen, kunt u op de trackingcode in uw bestelling klikken.

Hoe kan ik een reeds geplaatste bestelling annuleren?

We kunnen een bestelling alleen annuleren binnen het uur na het plaatsen van uw bestelling. Neem contact op met de Customer Service onder vermelding van het MSD Animal Health bestelnummer om een bestelling van MSD Animal Health producten te annuleren.

Hoe kan ik een reeds geplaatste bestelling bijwerken/wijzigen?

We kunnen een bestelling alleen wijzigen binnen het uur na het plaatsen van uw bestelling. Neem contact op met de Customer Service onder vermelding van het MSD Animal Health bestelnummer om een bestelling van MSD Animal Health producten te annuleren.

No items to show.

Loading…

Facturering

Betaling geschiedt via automatische incasso betaling.

BE-NON-230900012