Veelgestelde vragen en antwoorden
Van inloggen tot betaling, bekijk onze Q&A om u te helpen met eventuele vragen die u heeft bij het
gebruik van onze eShop. Als u niet vindt wat u zoekt of verdere hulp nodig heeft, bel of stuur een
email naar onze Customer Service die u graag zal helpen.
Inloggen
Alle nieuwe klanten dienen zich eerst te registreren via de button registreren. U zult hier enkele gegevens van de praktijk invullen. Ook zult u een gebruikersnaam (dit is uw zakelijke emailadres) en wachtwoord aanmaken. Zodra u een bevestiging heeft ontvangen per email dat uw account actief is, kunt u contact opnemen met Customer Service. Zij zullen de laatste stap nemen om toegang tot de eShop te verlenen.
Om toegang te krijgen tot onze eShop doorloopt u eerst een registratieproces. U maakt een gebruikersnaam en wachtwoord aan. Via deze link kunt u het registratieproces starten. Zodra u een bevestiging heeft ontvangen per email dat uw account actief is, kunt u contact opnemen met Customer Service zij zullen dan de laatste stap nemen om toegang tot de eShop te verlenen.
Om toegang te krijgen tot de eShop, klikt u op http://shop.msd-animal-health.be/ en vervolgens op Nu inloggen.
Uw gebruikersnaam is uw geregistreerde zakelijke emailadres. Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u op elk gewenst moment op wachtwoord vergeten klikken in het aanmeldingsvenster om een nieuw wachtwoord te maken.
Dit kan te wijten zijn aan uw registratie of een systeemfout. Als uw registratie nog niet via email is gevalideerd en bevestigd, wacht dan tot uw toegang is bevestigd. Als u al toegang heeft, kan dit te wijten zijn aan een systeemfout. Waarschuw onze Customer Service als u niet kunt inloggen met uw bestaande toegang. Gebruik de webbrowsers Edge of Chrome voor een optimale werking.
Mijn account
Ja. Log in en klik op Profiel beheren in het inlogvenster. U kunt uw contactgegevens en bedrijfsgegevens bijwerken. Om uw bijgewerkte gegevens te kunnen inzien, gelieve uitloggen en opnieuw inloggen.
Onze eShop is alleen beschikbaar voor geregistreerde dierenartsen met een zakelijk account. Elke collega die toegang nodig heeft, moet zich registreren. U zult hier enkele gegevens van de praktijk invullen. Ook zult u een gebruikersnaam (dit is uw zakelijke emailadres) en wachtwoord aanmaken. Zodra u een bevestiging heeft ontvangen per email dat uw account actief is, kunt u contact opnemen met Customer Service. Zij zullen de laatste stap nemen om toegang tot de eShop te verlenen.
Elke adreswijziging moet worden geverifieerd volgens onze standaard procedure. Neem contact op met Customer Service om adreswijzigingen door te geven. Dit wordt automatisch binnen 24 uur bijgewerkt naar de eShop.
Aangezien sommige producten door licentie kunnen worden beperkt tot specifieke accounts, moeten we, wanneer u uw account wijzigt nadat u producten aan uw winkelwagen heeft toegevoegd, uw winkelwagen wissen voor het beleid inzake licentieveiligheid en – voorschriften. Wanneer u bij meerdere winkelwagens een verkeerd account selecteert, corrigeer deze voordat u producten toevoegt. Als u een afleveradres wijzigt, blijven de artikelen in uw winkelwagen onaangetast.
Product zoeken & selectie
Al onze producten zijn verkrijgbaar in onze eShop, weergegeven met voorraadbeschikbaarheid, MSD-catalogusprijs, kortingsprijs (indien van toepassing) en eventuele aanvullende op volume gebaseerde prijzen (indien van toepassing).
Een nieuwe productlicentie moet op uw account worden opgeslagen om een gelicentieerd / beperkt product(en) in onze eShop te kopen. Als u de relevante licentie hebt die vereist is voor aankoop, neem dan contact op met onze Customer Service om de licentiegegevens voor het instellen in uw account op te geven. Eenmaal voltooid, kunt u het product in de eShop aankopen.
Controleer of het product is gemarkeerd als niet op voorraad, omdat een product dat niet op voorraad is niet kan worden toegevoegd. Als dit niet het geval is en toevoegen is niet mogelijk, neem dan contact op met onze Customer Service voor hulp.
Sommige producten zijn beperkt tot een maximale hoeveelheid. Er wordt een bericht weergegeven om u te informeren dat het product een maximale hoeveelheidslimiet heeft, maar als dit niet zichtbaar is bij het door u geselecteerde product, dan is er mogelijk een fout opgetreden. Neem contact op met onze Customer Service voor hulp.
Sommige producten zijn beperkt tot een minimale hoeveelheid of worden alleen in veelvouden verkocht. Er wordt een bericht weergegeven om u te informeren over een minimale hoeveelheid of veelvoud die aan uw winkelwagent moet worden toegevoegd, maar als dit niet zichtbaar is, kan er een fout optreden. Neem contact op met onze Customer Service voor hulp.
Probeer de pagina te vernieuwen met uw browser of klik weg van de pagina en ga terug. Als het probleem zich voor blijft doen, kunt u uw bestelling plaatsen zonder het product met foutmelding en de Customer Service bellen voor hulp bij het plaatsen van een bestelling voor dit aanvullende product.
U wordt automatisch uitgelogd wanneer er langer dan 20 minuten geen activiteit plaatsvind in uw account. Dit gebeurt om uw zakelijke account te beschermen tegen frauduleus gebruik. Bij een automatische afmelding wordt uw winkelwagen tijdelijk bewaard. Dit houdt in dat deze bij het opnieuw inloggen terug opgevraagd kan worden. Dit automatische opslaan van de winkelwagen blijft bewaard tot eind van de week. Na ieder weekend worden al deze automatische bewaarde winkelwagens verwijderd. Als u iets anders moet doen wanneer u zich midden in een bestelling bevindt, kan u ook steeds de optie Opslaan voor later gebruiken in het besteloverzicht. Dit bewaart uw winkelwagen, zodat u terug kunt komen en uw bestelling kunt voltooien, of deze lijst opnieuw gebruiken voor latere bestellingen
Prijzen, belastingen & verzendkosten
Als u een prijsovereenkomst heeftt met MSD Animal Health, is de prijs die in de eShop voor elk product wordt weergegeven, de prijs die u betaalt. De uiteindelijke prijs die u voor uw bestelling betaalt, wordt berekend in het besteloverzicht voor het afrekenen. Bezoek altijd de gedetailleerde pagina voor elk product om meer prijsopties te zien, zoals volumeprijzen om meer toe te voegen en meer besparingen te ontvangen.
Als u van mening bent dat een prijs verkeerd is, neem dan onmiddellijk contact op met onze Customer Service voor hulp.
Lokale belastingen worden berekend op het besteloverzicht voor het afrekenen.
Verzendkosten zijn alleen van toepassing indien men niet voldoet aan het minimum bestelbedrag. De verzendkosten worden weergegeven in het besteloverzicht voor het afrekenen.
Verzendopties worden weergegeven in het besteloverzicht voor het afrekenen.
Er is momenteel geen optie voor de leveringsdag.
Bestelling volgen & bezorgen
Alle bestellingen geplaatst bij MSD Animal Health zijn te vinden in het menu onder Mijn account. Bestellingen die u in de eShop plaatst, zijn onmiddelijk beschikbaar. Bestellingen die via een verkoper of Customer Service worden geplaatst, worden eenmaal per dag bijgewerkt naar uw bestellingen. De weergegeven bestellingen zijn beperkt tot 100 of maximaal 1 kalenderjaar
De status van uw bestelling is te zien op elke bestelling, van in uitvoering tot verzonden. Om uw bestelling te volgen, kunt u op de trackingcode in uw bestelling klikken.
We kunnen een bestelling alleen annuleren binnen het uur na het plaatsen van uw bestelling. Neem contact op met de Customer Service onder vermelding van het MSD Animal Health bestelnummer om een bestelling van MSD Animal Health producten te annuleren.
We kunnen een bestelling alleen wijzigen binnen het uur na het plaatsen van uw bestelling. Neem contact op met de Customer Service onder vermelding van het MSD Animal Health bestelnummer om een bestelling van MSD Animal Health producten te annuleren.
Facturering
Betaling geschiedt via automatische incasso betaling.
BE-NON-230900012